Pranešimas žiniasklaidai

„Renault Trucks“ T, C ir K sunkvežimiai bus dar našesni ir taupesni

Renault Master 2024 ETYR
„Renault Trucks“ T, C ir K sunkvežimiai bus dar našesni ir taupesni

„Renault Trucks“ pristatė 2025-ųjų modelinių metų sunkvežimių gamą. Naujieji T, T HIGH, C ir K modeliai pasižymi mažesnėmis energijos sąnaudomis, yra saugesni ir patogesni vairuotojams. Palyginus su ankstesne karta, degalų sąnaudos sumažėjo iki 3%. Tai vežėjams padės padidinti transporto našumą bei sumažinti poveikį aplinkai.

  • Mažesnis poveikis aplinkai ir didesnis pelningumas dėl efektyvaus energijos naudojimo

Prieš dvejus metus pristatę turbojunginio technologiją „Turbo Compound“, padedančią sumažinti degalų sąnaudas iki 10%, „Renault Trucks“ ir toliau didina energijos naudojimo efektyvumą savo transporto priemonėse. 2025-ųjų modelinių metų sunkvežimiai pasižymės dar iki 3% mažesnėmis degalų sąnaudomis.

Gamintojas optimizavo įvairius variklių, pavarų dėžių ir ašių komponentus. A+ klasės padangos bus montuojamos kaip standartinė įranga.

Be to, 2025-ųjų modelinių metų dyzelinius ir elektrinius „Renault Trucks“ sunkvežimius galima užsisakyti su šoninio vaizdo kameromis, montuojamomis įprastų veidrodžių vietoje. Kamerų sistema pagerina sunkvežimio aerodinamines savybes ir padeda sumažinti degalų sąnaudas. Užlenkiamuose laikikliuose sumontuotos kameros perduoda vaizdą į du kabinoje esančius ekranus, kuriuose vairuotojas gali stebėti sunkvežimio aplinką. Infraraudonųjų spindulių funkcija užtikrina geresnį matomumą tamsiu paros metu.

Tolimiesiems gabenimams su mažiausiomis degalų sąnaudomis „Renault Trucks“ siūlo specialią T ir T HIGH modelių komplektacijos versiją „Smart Racer“. Tai vilkikai su maksimaliu degalus taupančių ir CO2 emisiją mažinančiu paketu, kurį sudaro DE13 variklis su „Turbo Compound“ technologija, programinė įranga bei pilnas oro aptakų komplektas. Visa tai degalų sąnaudas sumažina 14% ir CO2 emisiją 15%, skaičiuoklėje VECTO lyginant šiuos modelius su standartiniais.

Renault Trucks T High Interior

 

  • Daugiau saugumo ir komforto

Elektrinio vairo stiprintuvo sistema 2025-ųjų modelinių metų sunkvežimiuose padidina stabilumą važiuojant dideliu greičiu, o važiuojant lėtai vairo atsakas yra tikslesnis, todėl tampa lengviau manevruoti miestuose ir užmiesčiuose. Sistemą sudaro hidraulinis vairo stiprintuvas ir prie vairo mechanizmo sumontuotas elektros variklis.

Kelio juostos palaikymo sistema su važiavimo krypties palaikymo funkcija padeda grąžinti sunkvežimį į jo eismo juostą netyčinio nukrypimo atveju.

Tolimosios šviesos įjungiamos automatiškai, priklausomai nuo oro sąlygų, paros laiko ar kitų eismo dalyvių. Ši funkcija papildo automatiškai aktyvuojamas trumpąsias šviesas, standartiškai montuotas jau ir ankstesnėje sunkvežimių kartoje. Siekiant užtikrinti optimalų matomumą, ant važiuoklės arba kabinos gale galima įrengti papildomus darbinius žibintus.

2025-ųjų modelinių metų T, T HIGH, C, K gamos sunkvežimius bei elektrines T ir C E-TECH versijas jau galima užsisakyti iš įgaliotųjų „Renault Trucks“ prekybos atstovų.

Set canonical URL
Off