Sveiki atvykę į Renault Trucks Lietuva
Pranešimas žiniasklaidai
„Renault Trucks“ ir „Schwing-Stetter“ dekarbonizuoja betono transportavimą
#JoinTheGoodMove
Feb. 25 2025

Elektromobilumo technologijų plėtra naujose srityse reikalauja specializuotų sprendimų. Betono transportavimui sunkvežimiu reikalinga didelė naudingoji apkrova, kuri tiesiogiai priklauso nuo traukos baterijų masės. Siekdami suderinti veiklos efektyvumą, ekonominę naudą ir tvarumą, „Renault Trucks“ ir Vokietijos antstatų gamintojas „Schwing-Stetter“ kartu sukūrė novatorišką penkių ašių „Renault Trucks E-Tech C“ važiuoklę su elektrine 10 m³ betono maišykle.
Prancūzijos sunkvežimių gamintojas „Renault Trucks“ ir Vokietijos antstatų gamintojas „Schwing-Stetter“ apjungė savo ilgametę patirtį sunkvežimių ir betono transportavimo sprendimų srityse ir kartu sukūrė 100 % elektrinį betonvežį. Šis sprendimas suteiks statybų sektoriui nulinės emisijos alternatyvą, atitinkančią griežtėjančius CO2 emisijų reikalavimus.
-
„Renault Trucks E-Tech C“ 10x4: puikus manevringumas ir naudingoji apkrova
Betono gabenimas reikalauja didelės naudingos apkrovos tiek dėl techninių, tiek dėl ekonominių priežasčių. Pavyzdžiui, tradicinis dyzelinis betonvežis gali gabenti iki 8 m³ betono daugumoje Europos šalių (priklausomai nuo vietinių apribojimų). Tačiau elektrifikacija dėl didesnio traukos baterijų svorio sumažina sunkvežimio naudingąją apkrovą. Šiai problemai spręsti „Renault Trucks“ sukūrė unikalų penkių ašių modelį – „Renault Trucks E-Tech C“ 10x4, galintį vežti iki 10 m³ betono.
Nors šis betonvežis turi dar vieną papildomą ašį, jis išlieka manevringu, o tai itin svarbu važiuojant miestuose ir statybvietėse. Dėl konstrukcijos pokyčių ir vertikaliai už kabinos sumontuotų traukos baterijų atsilaisvinusi erdvė leido sutrumpinti ratų bazę ir sumažinti posūkio spindulį.
-
Konkurencingas ir tvarus sprendimas
„Schwing Stetter“ šiam betonvežiui sukūrė 100% elektra varomą maišyklę, kuri naudoja sunkvežimio traukos baterijų energiją. Toks sprendimas užtikrina nulinę CO₂ emisiją transporto priemonės eksploatacijos metu.
Su viena įkrova šis betonvežis gali nuvažiuoti iki 110 km, o su 45 minučių tarpiniu įkrovimu – iki 140 km. Tai leidžia atlikti keturis reisus po 35 km per dieną – įprastą atstumą tarp betono gamyklų ir statybų aikštelių.
Dėl optimalaus traukos baterijų dydžio, didesnės naudingosios apkrovos ir nulinių išlaidų degalams, ši transporto priemonė užtikrina konkurencingą betono transportavimo kainą, lyginant su dyzeliniais modeliais, ir atitinka griežčiausius tvarumo reikalavimus.
Užsisakyti „Renault Trucks E-Tech C“ 10x4 jau galima Šveicarijoje, Airijoje, Nyderlanduose, Liuksemburge, Slovakijoje ir Suomijoje, kuriose įstatymai leidžia eksploatuoti penkių ašių sunkvežimius iki 42 t.
„Renault Trucks E-Tech C 10x4“ su ‚Schwing Stetter“ elektrine maišykle bus pristatytas ‚„SCHWING Group“ stende „Bauma 2025“ parodos metu, balandžio 7-13 d. Miunchene.