Pranešimas žiniasklaidai

Renault Trucks T, C, K Evolution: patogesni, patikimesni, našesni

Statybų darbai

Komfortas

Saugumas

Tolimieji gabenimai

5min
Evolution of Range
2021 m. Renault Trucks pristatė naujus T, T-High, C ir K sunkvežimių gamas su vairavimo, gyvenimo kelyje, našumo ir saugumo patobulinimais.

2021 m. „Renault Trucks“ pristatė naujus T, T High, C ir K modelius, pasižyminčius svarbiais vairavimo, poilsio, našumo ir saugumo patobulinimais. Tai yra didžiausias Prancūzijos gamintojo 2013 m. pristatytos visiškai naujos sunkvežimių gamos atnaujinimas.

 

ĮSPŪDINGAS EKSTERJERAS

2021 m. „Renault Trucks“ pristatė naują, stilingesnį ir tvirtesnį sunkvežimių eksterjerą. Dėl mažesnių priekinių žibintų padidėjo viršutinių šoninių bamperio dalių dažymo plotas, o naujos korio rašto priekinės grotelės vainikuoja modernesnį, aptakesnį 2021 m. modelinių metų „Renault Trucks“ sunkvežimių dizainą.

 

DAUGIAU KOMFORTO VAIRUOJANT IR ILSINTIS  

 

  • Nauja vairaračio reguliavimo architektūra  

Sunkvežimiai dabar komplektuojami su nauja, trejose plokštumose reguliuojama vairo kolonėle. Ji leidžia vairuotojams pasirinkti jiems labiausiai tinkančią vairavimo padėtį pagal jų sudėjimą, gabenimo užduotį bei patogumą.

 

Vairaračio padėtis reguliuojama kojiniu pedalu, pasirenkant ir horizontalią, ir vertikalią vairaračio padėtį. Reguliavimas dvejomis rankomis ir greita fiksacija užtikrina tikslumą ir saugumą. Beraktė užvedimo sistema leidžia paleisti variklį vienu mygtuko paspaudimu. 

 

  • Naujos modulinės sėdynės  

Sunkvežimio vairuotojas prie vairo vidutiniškai praleidžia devynias valandas per dieną, sėdynės išlikti būti patogios visu sunkvežimio eksploatacijos metu ir tikti kiekvienam vairuotojui. Dėl šios priežasties „Renault Trucks“ atnaujino sėdynių pasiūlą ir dabar siūlo naujas modulines sėdynes su dar daugiau parinkčių, nustatymų bei funkcijų. Gamintojas taip pat pristatė naujas sėdynių medžiagas, kurios yra pritaikytos daugybei įlipimų į kabiną ir išlipimų iš jos kiekvieną dieną. Odinės sėdynės siūlomos kaip papildoma įranga. 

 

  • Dar daugiau daiktadėžių  

Naujuose „Renault Trucks“ T, T-High, C ir K modeliuose siūloma naujų saugojimo sprendimų.

 

Naujas planšetinio kompiuterio ir išmaniojo telefono laikiklis yra montuojamas vairuotojui lengvai pasiekiamoje vietoje, šalia yra dvi USB-C tipo jungtys šių įrenginių baterijų krovimui. Centrinėje konsolėje atsirado ir naujas A4 formato stalčius dokumentų laikymui.

 

Keleivio pusėje yra dvi 7 litrų bei 2 l tūrio vėsinama daiktadėžės.

 

  • Namus primenanti erdvė miegui  

Sunkvežimis yra ne tik vairuotojo darbo įrankis, bet ir vieta poilsiui bei miegui. Akivaizdu, kad kokybiškas gultas yra labai svarbus. Siekiant užtikrinti komfortą vairuotojams bei dar ilgesnį gulto naudojimo laiką, „Renault Trucks“ padidino „Serenity“ čiužinio storį 13% ir padvigubino spyruoklių skaičių, leidžiantį optimaliai paskirstyti kūno svorį. Papildomai siūlomas skalbiamas viskoelastinės medžiagos (Memory Foam) antčiužinis. Čiužinį galima išimti ir naudoti įvairius kitus keičiamus čiužinius.

 

Miegui skirtoje erdvėje yra du USB-C lizdai, į kuriuos galima įjungti ir krauti įvairius elektroninius prietaisus, kurie poilsio metu bus lengvai pasiekiami.

 

Siekdami pagerinti garso kokybę kabinoje, „Renault Trucks“ bendradarbiauja su audio įrangos gamintoju „Focal“ iš Prancūzijos, kuris tiekia hi-fi audio įrangą ir garsiakalbius.

 

  • Didesnis vairuotojų, krovinių ir kitų eismo dalyvių saugumas  

Aukščiausias saugumo lygis vairuotojams ir kitiems eismo dalyviams buvo vienas iš pagrindinių prioritetų kuriant naujuosius „Renault Trucks“ T, T-High, C ir K Evolution modelius.

 

FULL LED žibintai dabar montuojami kaip standartinė naujausių „Renault Trucks“ modelių įranga. LED žibintai skleidžia artimą  natūraliai šviesai spektrą, todėl vairuotojams lengviau matyti kontrastus ir spalvas. Tai žymiai pagerina saugumą ir matomumą važiuojant tamsiu paros metu. Kitas LED technologijos privalumas yra patikimumas ir ilgaamžiškumas. LED žibintų eksploatacijos laikas yra iki trisdešimt kartų ilgesnis nei įprastų halogeninių lempučių.

 

Duryse taip pat įmontuotas papildomos laiptelius apšviečiančios LED lemputės, todėl vairuotojams tapo daug saugiau įlipti bei išlipti iš sunkvežimio nakties metu.

 

Optimaliam vairuotojų, krovinių ir kitų eismo dalyvių saugumui siūloma daug opcijų: durų apsauga nuo įsilaužimo („Safety Door Lock”), kameros ir judesio jutikliai, taip pat papildomas langas keleivio duryse, užtikrinantis puikų pėsčiųjų ir dviratininkų matomumą.

 

Automatiškai įsijungiantis stovėjimo stabdys sumažina netikėtas sunkvežimio pajudėjimo iš vietos rizikas, nes ratai blokuojami automatiškai, kai tik vairuotojas palieka kabiną.

 

MAŽIAU DEGALŲ IR OPTIMIZUOTA TECHNINĖ PRIEŽIŪRA

 

  • 3% mažesnės degalų sąnaudos  

Geresnę kabinos aerodinamiką užtikrina optimizuotas oro srautas aplink priekines groteles bei papildomi ratų arkų elementai.

 

Naujuosiuose modeliuose įdiegta nauja technologija, kuri dar labiau sumažina degalų sąnaudas. Ją sudaro nauja sumani „Optivision“ greičio palaikymo sistema bei  optimizuota pastovaus važiavimo greičio palaikymo sistema su dviem pasirenkamais režimais. „Eco On“ yra standartinė parinktis, kuri optimizuoja degalų sąnaudas  reguliuodama greitėjimą, pavarų perjungimą, važiavimo greitį ir lėtėjimą, o „Eco Off“ leidžia vairuotojams keisti važiavimo režimą. Prietaisų skydelyje vairuotojams pateikiama informacija apie jų vairavimo stilių realiu laiku - kuo didesnis balas, tuo ekonomiškiau važiuojama.

 

Nauja „Pulse and Glide“ funkcija dar labiau sumažina degalų sąnaudas palaikydama sunkvežimio greitį remdamasi pastovaus greičio palaikymo sistemos nustatytomis ribomis (+/- 2 km/val.).

 

Ant naujųjų „Renault Trucks“ T ir T High ratlankių montuojamos A klasės padangos, kurios yra efektyviausios rinkoje pagal degalų sąnaudas.

 

  • Optimizuota techninė priežiūra su „Excellence Predict”  

„Renault Trucks“ išvystė naują technologiją, skirtą reguliariam sunkvežimio programinės įrangos atnaujinimui kliento pageidaujamu metu ir be būtinybės važiuoti į servisą.

 

Ši nauja technologija yra „Excellence Predict“ techninės priežiūros plano dalis, leidžianti gamintojui užkirsti kelią triktims, tokiu būdu užtikrinant aukščiausią transporto priemonės parengtį darbui ir sklandžią vežėjų veiklą.

 

„Excellence Predict" sudaro:

 

Telematika paremtas ir sunkvežimio veiklos sričiai pritaikytas techninės priežiūros planas.

 

Pagrindinių komponentų: akumuliatorių baterijų, sankabos diskų ir stabdžių kaladėlių nusidėvėjimo lygio stebėsena.

 

Inovatyvi gedimų prevencijos technologija, apimanti 80% sunkvežimio komponentų, galinčių sukelti prastovą, stebėsena realiu laiku.

 

Glaudus „Renault Trucks“ ir serviso centrų tinko bendradarbiavimas leidžia proaktyviai valdyti transporto priemonių techninę priežiūrą. Išankstinis įvairių susijusių dalių keitimo planavimas leidžia sumažinti vizitų į servisą skaičių.

 

  • Retesni vizitai į serviso centrą  

„Renault Trucks“ ekspertai gali bevieliu ryšiu atlikti nuotolinę diagnostiką, atnaujinti funkcijas ir nustatymus. Tai sumažina apsilankymų serviso centre skaičių.

 

  • Iki 150,000 km ilgesnis alyvos keitimo intervalas  

Priklausomai nuo gabenimų srities ir ridos, sunkvežimių su 13 l Euro VI varikliais alyvos keitimo intervalą galima prailginti iki 150 tūkst. km arba 18 mėn. Privalumai – mažesnės išlaidos techninei priežiūrai bei optimizuoti grafikai, pritaikyti retesniems vizitams į servisą ir tokiu būdu leidžiantys sutaupyti degalų.  

Set canonical URL
Off