Pranešimas žiniasklaidai

„Renault Trucks” plečia elektrinių sunkvežimių gamą

Elektromobilumas

2min
„Renault Trucks” plečia elektrinių sunkvežimių gamą
„Renault Trucks“ toliau vysto transporto priemonių gamą, pritaikytą įvairiems distribuciniams gabenimams miestuose ir kuri atitinka elektrinius sunkvežimius pasirinkusių klientų poreikius. 19 tonų „D Wide Z.E.” modelis papildė nuo 2020 m. gaminamų elektri

„Renault Trucks“ toliau vysto transporto priemonių gamą, pritaikytą įvairiems distribuciniams gabenimams miestuose ir kuri atitinka elektrinius sunkvežimius pasirinkusių klientų poreikius. 19 tonų „D Wide Z.E.” modelis papildė nuo 2020 m. gaminamų elektrinių 16 ir 26 t „Renault Trucks D Z.E.” ir „D Wide Z.E.” sunkvežimių gamą. Gamintojas taip pat siūlo didesnį ratų bazių pasirinkimą ir specialų prijungimą šaldymo įrangai.

„Renault Trucks“ plečia savo elektrinių sunkvežimių gamą, skirtą įvairioms distribucinių gabenimų užduotims miestuose. Prancūzijos gamintojas pradeda serijinę 19 tonų „Renault Trucks D Wide Z.E.“ gamybą Blainville-sur-Orne gamykloje Kalvadoso regione, kur jau gaminami 16 t D Z.E. ir 26 t „D Wide Z.E.” modeliai.

Manevringas dviašis 19 t „Renault Trucks D Wide Z.E.” geriausiai tinka šaldytų produktų gabenimui ir pasižymi optimalia keliamąja galia.

„Renault Trucks“ taip pat sukūrė naują sistemą, padidinančią visų elektrinių sunkvežimių su šaldytuvais energijos vartojimo efektyvumą. „Renault Trucks D“ ir „D Wide Z.E.“ 16, 19 ir 26 t modeliai dabar siūlomi su specialia šaldymo įrangos jungtimi, kuri leidžia naudoti energiją tiesiogiai iš 600 V baterijų.

Siekdami užtikrinti geresnį manevringumą, „Renault Trucks“ išplėtė D ir „D Wide Z.E.“ ratų bazių pasiūlą nuo 3900 mm iki 6800 mm, todėl jie gali atlikti daugiau ir įvairesnių gabenimų dėl optimizuotos keliamosios galios.

Būdami įsipareigoję tvaraus transporto vystymui,  „Renault Trucks“ nuo 2020 m. pristato plačiausią elektrinių sunkvežimių gamą rinkoje. Šie sunkvežimiai padeda mažinti oro taršą, nes važiavimo metu neišskiriamas nei anglies dvideginis (CO2), nei azoto oksidai (NOx), todėl juos galima naudoti eismą ribojančiose zonose. Dėl tylaus veikimo elektrosunkvežiai, naktimis pristatantys krovinius į miestų centrus, netrikdo miestiečių miego. Kadangi „Renault Trucks“ elektriniai sunkvežimiai atitinka energetinius ir ekologinius transporto pramonės transformacijos poreikius, CORAM (Prancūzijos automobilių ir mobilumo tyrimų komitetas) „Renault Trucks“ skyrė subsidiją 19 t „Renault Trucks D Wide Z.E.“ ir papildomų ratų bazių vystymui.

„Renault Trucks D“ ir „D Wide Z.E.“ techniniai duomenys

Renault Trucks D Wide Z.E.

  • 19 arba 26 t bendroji masė.
  • Ratų bazės: 3900 mm, 4100 mm, 4300 mm, 4500 mm, 4750 mm, 5250 mm, 5000 mm, 5250 mm, 5500 mm, 5800 mm, 6100 mm ir 6800 mm
  • Du 370 kW pikinės galios elektros varikliai, (nuolatinė galia 260 kW)
  • Maksimalus elektros variklių sukimo momentas: 850 Nm
  • Maksimalus ratams perduodamas sukimo momentas: 28 kNm.
  • Dviejų greičių pavarų dėžė
  • 200 kWh ir 265 kWh ličio jonų baterijos.
  •  Nuvažiuojamas atstumas: ne mažiau 100 km komunalinių atliekų surinkimui, iki 180 km distribuciniams pervežimams.

Renault Trucks D Z.E.

  • 16 t bendroji masė
  • Ratų bazės: 4400 mm ir 5300 mm
  • 185 kW galios elektros variklis (nuolatinė 130 kW galia)
  • Maksimalus elektros variklio sukimo momentas: 425 Nm.
  • Maksimalus ratams perduodamas sukimo momentas: 16 kNm
  • Dviejų greičių pavarų dėžė
  • 200 ir 265 kWh ličio jonų baterijos
  • Nuvažiuojamas atstumas: iki 400 km
Set canonical URL
Off