Pranešimas žiniasklaidai

RENAULT TRUCKS Z.E.: PRISTATYTA ANTRA ELEKTRINIŲ SUNKVEŽIMIŲ KARTA

5min

Daugiau nei dešimtmetį kartu su klientais jų realiomis eksploatacijos sąlygomis bandę elektra varomus sunkvežimius, „Renault Trucks“ pristato savo antrosios kartos elektra varomų, nuo 3,5 iki 26 tonų bendrosios masės modelių gamą: lengvąjį komercinį automobilį „Renault Master Z.E.“,  „Renault Trucks D Z.E.“ ir „Renault Trucks D Wide Z.E.“ sunkvežimius, skirtus darbui miestuose.  2019-aisiais rinkoje pasirodysiantys „Renault Trucks D“ ir „Renault Trucks D Wide Z.E.“ bus gaminami „Renault Trucks“ gamykloje Blainville-sur-Orne, Normandijoje, o „Renault Master Z.E.“ pirmuosius klientus pasieks dar šiemet.

Atsižvelgdami į krovinių gabenimo miestuose tendencijas, „Renault Trucks“ pristato jau antrąją savo elektra varomų sunkvežimių kartą. „Renault Trucks Z.E.“ gama, kurią sudaro „Renault Master Z.E.“, „Renault Trucks D Z.E.“ ir „Renault Trucks D Wide Z.E.“ modeliai nuo 3,5 iki 26 tonų bendrosios masės, yra skirta įvairioms gabenimų bei komunalinių paslaugų užduotims miestuose vykdyti.

„Renault Trucks“ perėjimui prie elektra varomų sunkvežimių ruošėsi dešimtmetį Elektromobilumą „Renault Trucks“ pasirinko kaip sprendimą šiuolaikinius didmiesčius kamuojančių problemų – oro taršos, triukšmingumo ir anglies dvideginio emisijos mažinimui. Siekdamas surinkti kaip galima daugiau vertingos informacijos apie tokių transporto priemonių eksploataciją, baterijų veikimą, įkrovos stotelių tinklą ir techninę priežiūrą, gamintojas kartu su klientais daugiau nei dešimtmetį vykdė elektra varomų sunkvežimių bandymus realiomis eksploatacijos sąlygomis. Tokie bandymai taip pat padėjo „Renault Trucks“ elektrinius sunkvežimius išbandantiems vežėjams pademonstruoti elektra varomų sunkvežimių technologijų panaudojimo galimybes jų transporto paslaugų užsakovams. Šią daugiau nei dešimties metų „Renault Trucks“ patirtį elektromobilumo srityje padėjo sukaupti elektra varomas „Renault Maxity“ modelis.

„Prieš dešimtį metų mes buvome vieni pirmųjų rinkoje, įžvelgę elektra varomų sunkvežimių potencialą miestų oro kokybei gerinti, - sako Renault Trucks“ prezidentas Bruno Blin.- Šiandien mes siūlome elektra varomų našių sunkvežimių gamą, o mūsų centrų specialistai yra pasiruošę padėti klientams žengti link elektromobilumo sprendimų. Prieš dešimtį metų šioje srityje mes buvome pradininkai, o šiandien esame ekspertai“.

Nulinė emisija atveria visus kelius Naujausi technologiniai sprendimai elektra varomus sunkvežimius pavertė ekonomiškai pagrįsta alternatyva vežėjams, kuri leido „Renault Trucks“ pristatyti visą „Z.E.“ modelių gamą. „Renault Trucks Z.E.“ gamos sunkvežimiai atitinka griežčiausius miestų aplinkos apsaugos zonose taikomus ekologinius reikalavimus. Jie yra optimalus sprendimas, gerinantis oro kokybę ir mažinantis eismo spūstis, kadangi jokių teršalų ir anglies dvideginio neskleidžiantys, beveik be garso veikiantys sunkvežimiai leidžia daugelį gabenimo užduočių atlikti ne piko valandomis.

Elektromobilumą palankiai įvertino ir didžiausios transporto kompanijos. Viena iš jų – „XPO Logistics“. „Savo pavyzdžiu norime parodyti, kad transporto verslas supranta alternatyviais energijos šaltiniais varomų sunkvežimių kūrimo poreikį.  Labai vertiname mūsų ilgamečio partnerio „Renault Trucks“ investicijas į elektra varomų transporto priemonių kūrimą, kurios gali užtikrinti sklandų perėjimą link nulinės emisijos tikslo. „Renault Trucks“ formuoja komercinio transporto, kuriam bus keliami vis griežtesni reikalavimai, ateitį“, - sako Luisas Gomezas, „XPO Logistics Europe“ transporto direktorius.

„Renault Trucks Z.E.“ modelių pristatymą atidžiai stebi ir „Suez“, viena iš stambiausių sprendimų komunalinių paslaugų įmonėms tiekėjų. „Džiaugiamės matydami rinkoje debiutuojantį komerciškai konkurencingą sprendimą ir bendradarbiavimu su „Renault Trucks“ šioje srityje. Naujieji elektra varomi sunkvežimiai leis „Suez“ klientams sumažinti anglies dvideginio kiekius dėl aplinkai draugiško ir tylaus komunalinių paslaugų transporto”, - paaiškina „Suez“ komunalinių paslaugų vystymo direktorius Edouardas Hénaut.

„Renault Trucks Master Z.E.“ – jau 2018 m. rugsėjį Rugsėjį debiutuosiantis „Renault Trucks Master Z.E.“ yra puikus sprendimas krovinių išvežiojimui miestų zonose, kuriose taikomi griežti eismo, ekologinės ir triukšmo taršos ribojimai. Šio elektra varomo komercinio automobilio baterijas galima pilnai pakrauti per šešias valandas.

Šio modelio krovumas bei krovinių skyriaus tūris niekuo nesiskiria nuo analogiško dyzelinu varomo „Renault Master“, kadangi baterijos montuojamos po vairuotojo ir keleivių sėdynėmis. Siūlomi šeši „Renault Master Z.E.“ variantai: keturi furgonai ir dvi važiuoklės.

Siekiant užtikrinti vairuotojo, gabenamo krovinio ir nepasaugotų eismo dalyvių saugumą, „Renault Master Z.E.“ standartinės įrangos sąraše turės atbulinės eigos vaizdo kamerą, parkavimo sistemą su jutikliais ir plataus matymo kampo šoninius galinio vaizdo veidrodžius.

„Renault Trucks D“ ir „Renault Trucks D Wide Z.E.“ – distribucijai ir komunalinėms paslaugoms 16 tonų  „Renault Trucks D Z.E.“ yra skirtas krovinių gabenimui miestuose ir produktų pristatymui kontroliuojamoje temperatūroje. 26 tonų „Renault Trucks D Wide Z.E.“ modelio paskirtis - efektyvus komunalinių atliekų surinkimas. Šie modeliai bus gaminami „Renault Trucks“ gamykloje Blainville-sur-Orne mieste Normandijoje, Šiaurės Prancūzijoje, o rinkoje pasirodys 2019 m. antroje pusėje.

Vidutinio svorio „Renault Trucks Z.E.“ sunkvežimiai, priklausomai nuo jų paskirties ir baterijų tipo, galės nuvažiuoti iki 300 km atstumą. Baterijos yra brangiausias elektrinio sunkvežimio komponentas, todėl

„Renault Trucks“ visada parinks tiksliai kliento poreikius bei darbo specifiką atitinkančias baterijas taip, kad nenukentėtų nei sunkvežimio krovumas, nei ekonominiai vežėjo veiklos aspektai.

Naudojant spartaus krovimo nuolatinės srovės 150 kW galios „Combo CCS“ kroviklį, „Renault Trucks D Wide Z.E.“ ličio jonų baterijas galima įkrauti vos per dvi valandas, o prijungus sunkvežimį prie įprasto 380V 32A trifazio kintamosios srovės tinklo 300 kWh talpos bateriją galima visiškai pakrauti per 12 valandų. To visiškai pakanka, kad vakare prie tinklo prijungtas sunkvežimis iš ryto būtų visiškai paruoštas naujai darbo dienai.

Siekiant užtikrinti šių sunkvežimių pritaikomumą įvairioms veiklos sritims ir antstatų montavimui, „Renault Trucks D Z.E.“ ir „Renault Trucks D Wide Z.E.“ modeliuose yra įrengti standartiniai galios nuėmimo įtaisai.

TECHNINIAI DUOMENYS RENAULT MASTER Z.E.

  • 3,5 t bendroji masė
  • 57 kW galios elektros variklis
  • 225 Nm maksimalus sukimo momentas
  • 100 km/h maksimalus greitis
  • 33 kWh ličio jonų baterijos
  • 200 km maksimalus įveikiamas atstumas NEDC ciklu
  • Iki 120 km realus nuvažiuojamas atstumas

 

Renault Trucks D Z.E.

  • 16 t bendroji masė 16 t 16,7 t techniškai leidžiama bendroji masė
  • 4 400 arba 5 300 mm ratų bazė
  • 185 kW elektros variklis (130 kW nuolatinės galios)
  • 425 Nm maksimalus variklio sukimo momentas
  • 16 kNm maksimalus galinės ašies sukimo momentas
  • Dviejų laipsnių pavarų dėžė
  • Nuo 200 iki 300 kWh ličio jonų baterijos
  • Iki 300 km realus nuvažiuojamas atstumas

 

Renault Trucks D WIDE Z.E.

  • 26 t bendroji masė 26 t 27 t techniškai leidžiama bendroji masė
  • 3 900 mm ratų bazė
  • Du 370 kW bendros galios (260 kW nuolatinės galios) elektros varikliai
  • 850 Nm maksimalus variklio sukimo momentas
  • 28 kNm maksimalus galinės ašies sukimo momentas
  • Dviejų laipsnių pavarų dėžė
  • 200 kWh ličio jonų baterijos
  • Iki 200 km realus nuvažiuojamas atstumas