Naujienos

Daugiau automobilių su keturašiu RIMO ADERO autovežiu ant RENAULT D WIDE bazės

Renault Trucks D
Kauno rajone įsikūrusi „Patikima linija“ 2021 m. rinkai pristatė naujausią RIMO ADERO autovežį.

Keturių ašių RIMO ADERO autovežis ant „Renault Trucks D Wide“ bazės leidžia gabenti daugiau sunkių automobilių

Kauno rajone įsikūrusi „Patikima linija“ 2021 m. rinkai pristatė naujausią RIMO ADERO autovežį. Šis autovežis pasižymi technologinėmis naujovėmis, kurios vežėjams padeda geriau patenkinti automobilių gabenimo poreikius šio verslo sektoriaus pokyčių laikotarpiu. Didėjant elektromobilių paklausai, vežėjams dėl didesnio tokių transporto priemonių svorio, galimo viršsvorio ir ekonominių aspektų juos gabenti įprastais autovežiais tapo sudėtingiau.

Pažangų, patogų, saugų vairuoti ir ekonomišką eksploatuoti ADERO autovežį nuo šiol galima komplektuoti su „Renault D Wide“ ilgosios bazės važiuoklėmis bei trumposios bazės vilkikais. Tai yra modernus, ES homologaciją turintis darbo įrankis sunkiems, platiems automobiliams ir elektromobiliams gabenti.

„Renault D Wide“ autovežio sąstatas pasižymi itin maža nuosava mase – 18.200 kg. Naudingoji apkrova be papildomos ašies siekia 18.800 kg, o keturių ašių RIMO ADERO sąstatui su „Renault D Wide“ važiuokle tai yra didelis pranašumas lyginant su kitų gamintojų pasiūlymais rinkoje.

„Renault D Wide“ modelis gaminamas su specialia žeminta autovežiams skirta kabina, kuri suteikia pakankamai aukščio kroviniui virš stogo. Vairuotojo darbo komfortą užtikrina pilnai pneumatinė važiuoklės ir kabinos pakaba, adaptyvus autopilotas, 430 AG variklis su „Optidriver“ robotizuota pavarų dėže, „Optibrake“ varikliniu stabdžiu ir „Voith“ hidrauliniu retarderiu.  Nedidelė nuosava masė ir 11 l 430 AG variklis užtikrina mažas degalų sąnaudas, kurias galima stebėti gamyklinėje „Optifleet“ telematikos sistemoje.

„RIMO ADERO autovežiai pagaminti pagal specialią technologiją, kuri buvo 3 metus kuriama, tobulinama ir testuojama patyrusios mūsų inžinierių komandos. Antstato ir priekabos platformos yra ypatingai tvirtos, nes čia naudojome mūsų sukurtą ir patentuotą unikalią riflę bei automobilių tvirtinimo sistemą“, – sako „Patikima linija“ pardavimų vadovas Edgaras Bubnelis.

Riflės akių išsidėstymas ir jų kryptis diržo kabliui leidžia liestis su riflės skyle pusmėnulio forma, o ne kaip įprastai – tik viename taške. Dėl mažų ir tankių skylių išdėstymo sukibimo plotas yra didesnis, kroviniui neleidžiama slysti į šonus, be to, taip užtikrinamas vairuotojo saugumas vaikštant platforma. Dėl patentuotos tvirtinimo sistemos ratų atramos poziciją rato atžvilgiu galima keisti 1-2 cm intervalais.

Set canonical URL
Off